چیستان

چیستان

چیستان

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
چیستان
در طرح و رنگ های مختلف و امکان انتخاب لوگوی دلخواه

در طرح و رنگ های مختلف و امکان انتخاب لوگوی دلخواه

با قرار دادن کد این ابزار در وبلاگ یا سایت خود می توانید باکس زیبایی داشته باشید که در هر بار نمایش صفحه، یک چیستان یا معما جذاب و البته تفکر برانگیز در آن به نمایش در می آید. همچنین از ویژگی ابزار چیستان این است که امکان مشاهده و دریافت پاسخ معما برای کاربران مهیا شده است.


برای مشاهده چیستان جدید همراه با جوابش روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده چیستان با جواب



به منظور قرار دادن این ابزار در وب خود یک از استایل و لوگو را انتخاب کنید و روی دکمه دریافت کد کلیک کنید، کد به نمایش در آمده در کادر زیرین را کپی کرده و در وبلاگ خود قرار دهید. این کد را می توانید در بخش تنظیمات وبلاگ و یا ویرایش قالب قرار دهید.

 

             
           
susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan
پیش نمایش
susa web tools chistan
 

کد زیر را کپی کنید و در جای مناسب از وب خود قرار دهید



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید