دانلود بازی Trials Fusion After the Incident برای PC

دانلود بازی Trials Fusion After the Incident برای PC

دانلود بازی Trials Fusion After the Incident برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Trials Fusion After the Incident برای PC

 

 

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. این نسخه شامل تمامی DLC های منتشر شده که شامل Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss,Fire in the Deep و Fault One Zero می شوند نیز هست.

 

Trials Fusion After the Incident PC-SKIDROW

 

|آپدیت Trials.Fusion.After.the.Incident.Update.9-SKIDROW اضافه شد|

 

 

 

Trials Fusion After the Incident pc cover دانلود بازی Trials Fusion After the Incident برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع downloadha.com

 

 

دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

Scourge Outbreak pc cover دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

این بازی سوم شخص اکشن بوده و در استادیو Tragnarion طراحی شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید از شیوع یک جتگ یا همان معضل بزرگ جلوگیری کنید، بازی گیمر را به سال ۲۰۲۶ میبرد، جایی که جهان توسط شرکت قدرتمند Nogari تحت کنترل است، این شرکت به یک منبع انرژی قدرتمند جدید به نام ' آمبروزیا ' دست یافته است و خواستار نابودی جهان است. آمبروزیا یک محصول از تحقیقات انجام شده بر روی یک قطعه شهاب سنگ مرموز است که در اختیار Nogari قرار دارد. فقط یک سازمان جرات به مبارزه با Nogari دارد و میتواند آنرا نابود کند، این سازمان طرح تارن "Tarn Initiative" نام دارد که یک گروه ناشناس از خرابکاران هستند و قصد آشکار کردن حقیقت نهفته در پشت آمبروزیا و شکستن چنگال آهنی Nogari در جهان را دارند. شما به اتفاق سه تن دیگر از اعضای این گروه هستید و باید با پایان رساندن ۴ مرحله از وقوع این معضل جلوگیری کنید. بازی Scourge Outbreak با وجود سطحی از گیم پلی وسیع سعی کرده تا گیمر را با وحود ماموریت ها به چالش بکشد، سازنده بازی برای هرکدام از شخصیت ها دساتان متفاوتی را در نظر گرفته و شما در طول بازی از وقایع اتفاق هر شخص با خبر میشوید.

Scourge: Outbreak PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

جهت دالنود به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

دانلود بازی Deadlings Rotten Edition برای PC

Deadlings Rotten Edition

 

دانلود بازی Deadlings Rotten Edition برای کامپیوتر

 

Deadlings Rotten Edition v1.0.0.51 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و پلتفرمر می باشد که در سال 2015 توسط ONE MORE LEVEL ساخته و توسط ONE MORE LEVEL برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. مرگ تنها نیست! شما بهترین فرد برای آغاز پروژه مرگ هستید! یک کارخانه خریداری کرده و آزمایشگاه خود را در آن ایجاد کنید و مشغول به ساخت ارتش عظیمی از زامبی ها شوید. شما در آزمایشگاه خود به منظور مبارزه با نیروی های انسانی می توانید انواع زامبی های مختلف را همانند زامبی پرنده , زامبی دونده و … بسازید و انسان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.ا بر های سمی خود را به پرواز دربیاورید و دشمنانتان را مسموم کنید.

شما باید تا می توانید از هوش خود استفاده کرده و خود را از تونل های مرگ نجات دهید. آیا مرگ می تواند برای نجات شما از کسالتتان کاری بکند؟آیا می توانید 60 مرحله پر چالش و پر هیجان را پشت سر بگذارید؟ پس زمان را از دست نداده و هر چه زود تر از مرگ فرار کنید.هم اکنون می توانید بازی Deadlings Rotten Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

دانلود بازی Monster Jam Battlegrounds برای PC

دانلود بازی Monster Jam Battlegrounds برای PC

 

دانلود بازی Monster Jam Battlegrounds برای کامپیوتر

| نسخه Codex |

 

Monster Jam Battlegrounds بازی جدیدی در سبک اکشن ماشین های سنگین می باشد که در سال 2015 توسط Team6 game studios B.V ساخته و توسط GameMill Entertainment برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با ماشین های هیولا به مصاف حریفان بروید و برنده جام شوید. این بازی مبتنی بر حرکات فیزیکی می باشد و مهارت های شما رو به چالش می کشد.

از ویژگی های این بازی می توان به وجود 23 کامیون هیولا ، انواع مسابقات زمانی و ازاد ، 45 مرحله اعتیاد آور ، دارای حالت و مدهای جهشی و تخریبی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Monster Jam Battlegrounds را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

 

Pet Hotel Tycoon بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط MyPlayCity, Inc ساخته و توسط MyPlayCity, Inc برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .در هتل پت شما مدیر و مسئول کار ها هستید! به ساخت مغازه ها , رستوران ها , ادارات , دامپزشکی ها و محیط های تفریحی مشغول شده و از حیوانات خانگی و صاحبان آن ها پذیرایی کنید. به عنوان مدیر هتل برای به دست آوردن پول بیشتر و رونق کسب و کار شما می توانید اتاق ها و امکانات بیشتری را برای جذب مشتری تدارک ببینید , قیمت های انواع غذا و اتاق ها و سوغاتی های هتل خود را تنظیم کنید تا افراد بیشتری جذب هتل شما شوند.

شما می توانید به پرورش حیوانات خانگی بپردازید! حیوانات خانگی را خریداری کرده و آموزش های لازم را توسط مربیان به آن ها بدهید تا از میهمانان شما پذیرایی کنند و هتلی متفاوت از سایر هتل ها داشته باشید.شما در این بازی می توانید توانایی های خود را برای مدیریت یک مکان عمومی و یک هتل محک بزنید و بفهمید تا چه حد می توانید در مدیریت مکان عمومی موفق باشید. توانایی های خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت کنید. هم اکنون می توانید بازی Pet Hotel Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی The Amazing Spider-Man 2 برای PC

دانلود بازی The Amazing Spider-Man 2 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

.:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::.

Activision نسخه ی بعدی سری معروف مرد عنکبوتی یعنی The Amazing Spider-Man 2 را معرفی کرد. این بازی توسط استودیوی Beenox، براساس داستان بازی قبلی و در قالب اتفاقات شماره ی بعدی فیلم سینمایی آن ساخته خواهد شد. بازی یک بار دیگر به صورت قابل توجهی به سبک آزاد ساخته شده است و مرد عنکبوتی قصه ی ما می تواند به صورت نامحدود در منطقه ی Manhattan به گشت و گذار بپردازد. همچنین بازی دارای سیستم قهرمان محور است که روحیه و کارهای قهرمانی مانند ادب کردن سارقین و خلافکاران گوشه و کنار شهر را تشویق می کند. بدون تردید سیستم مبارزه و حرکات مرد عنکبوتی نیز دست خوش تغییراتی خواهد شد تا هر چه بیشتر بازیکن را مجذوب خود نماید. یک ویژگی جدید نیز در بازی گنجانده شده است که Hero or Menace نام دارد و به این معنی است که اخلاق های سوپر قهرمانی شما را تقویت میکند و به شما جایزه هایی میدهد و تلاش و کوشش شما را اندازه گیری میکند و نتایجی را برای متوقف کردن معین میکند که خود باعث پیشرفت میشوند. همچنین حرکات جدیدی به ضربات قبلی Spider-man اضافه شده است و سیستم web-swinging نیز پیشرفته تر شده است.

این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود بازی Enemy Front برای PC

 

 

 

دانلود بازی Enemy Front برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

بازی Enemy Front شما را به جنگ جهانی دوم برده و با عملیات های بسیار سختی روبرو می کند. در حالیکه سبک جنگ جهانی دوم، یک سبک کاملاً شناخته شده است و نمی توان ایده های جدیدی را در آن به کار برد، به نظر می رسد که Enemy Front می خواهد یک بازی تیراندازی با المان های جدید باشد. سازندگان این بازی می گویند که ما نمی خواهیم بازیکنان را به یکباره در خط مقدم یا در نرماندی قرار بدهیم تا پس از آن برلین را فتح کنند. این کارها میلیون ها بار صورت گرفته و بازیکنان با آن ها آشنا هستند. بازی Enemy Front از Saving Private Ryan دور خواهد شد. این جنگی بوده که مربوط به دوران پدربزرگ های ما می شود و باید به کشته شدگان آن نیز احترام گذاشت. قرار نیست که در هر بازی ای که با موضوع جنگ جهانی ساخته می شود، یکسری المان ها و عملیات های تکراری را به نمایش دربیاوریم. در این بازی قرار است کمی حالت شادی و سرگرم کننده را نیز تجربه کنید. البته استفاده از المان های سرگرم کننده باعث نشده که بازی بیش از پیش فانتزی شود. در این بازی با صحنه های سینمایی جالبی روبرو می شوید که در فیلم های دهه ۷۰ آمریکا مشاهده شده بود. در Enemy Front بازیکنان خودشان را در نقش کلینت ایستوود (Clint Eastwood) خواهند دید که یک کله خراب درست و حسابی است! بازی به شکلی ساخته شده که بیشتر به صورت فیلم روایت شود و همین طور بازیکنان خود را به خوبی در جنگ احساس می کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعir-dl.com

دانلود بازی موتور سواری MotoGP 14 برای PC

 

دانلود بازی موتور سواری MotoGP 14 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

اگر از علاقه مندان به سری بازی های MotoGP هستید لازم است بدانید که نسخه ۱۴ این سری بازیها با عنوان رسمی MotoGP 14 منتشر گردید! نسخه جدید این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است. همچنین در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

 

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

اولین سخن ها از بازی جدید کمپانی قدرتمند Square Enix با عنوان Murdered: Soul Suspect با نمایش تیزی بسیار مختصر، اما تأثیرگذار به میان آمدند و پس از آن، تقریباً هیچ چیز جدیدی شنیده نشد. مدتی پیش، به مناسبت راهیابی این بازی به نمایشگاه E3 2013 دموی تازه ای به همراه اطلاعات بیشتر از بازی به اشتراک گذاشته شد که با عکس العمل های مثبت بسیاری مواجه گردید. Murdered که توسط استودیوی Airtight Games در حال ساخت است، پر از ایده های بکر و جاه طلبانه خواهد بود که به نظر پیش از این، در هیچ عنوان دیگری تجربه نشده اند.
آن ها با برداشتن پرده بین عالم زندگان و مردگان، بار دیگر بازیکنان را با دنیای مرموزی همراه می کنند که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست و همیشه پی بردن به اسرار اموات یکی از جالب ترین سوژه هایی بوده که در صنعت بازیسازی و حتی سینما بسیار به آن ها پرداخته شده است. در Murdered خلاقیت حرف اول را می زند. از داستانی پیچیده و تاریک گرفته تا گیم پلی خاص و نامحدود آن که هیچ چیز (حتی دیوارها و موانع موجود در محیط) نمی تواند مانع پیشروی شما شود. تا کنون اولین نمایش های این بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و اطلاعات اندکی از آن منتشر شده است. داستان مربوط به کارآگاه زبده ای به نام رونان اوکانر (Ronan O’Connor) می شود که به عنوان یکی از مأموران ماهر شهر Salem شناخته می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

 

…:: نسخه فشرده شده Black Box بازی اضافه شد ::..

در طی سال های گذشته بازی های سبک Racing به دو زیر مجموعه کلی تقسیم شده اند. این دو زیر مجموعه شامل شبیه ساز ها (Simulation) و آرکید ها(Arcade) هستند. اگر بازی کمی سخت و چالش برانگیزتر باشد،به نحوی که کنترل کردن اتومبیل نیازمند زمان بندی و استراژی خاصی باشد،بیشتر بازیکنان بازی مذکور را عنوانی شبیه ساز تلقی می کنند. اگر برخی از المان های مسابقات Nascar را وارد بازی کرده و در استفاده از آنها محدودیت های خاصی هم مد نظر قرار بدهید باز هم بازی وارد سبک شبیه ساز می شود. سری بازی های GRID در تمام نسخه های منتشر شده گاهی به سمت بازی های شبیه ساز حرکت می کرد و گاهی هم گرایش خاصی به سبک آرکید پیدا می کند؛ در جدیدترین بازی شرکت Codemaster یعنی GRID Autosport خط فاصله ای بین دو زیر مجموعه ایجاد نشده است و بازی مذکور بین این دو زیر مجموعه قرار دارد. در بازی بر اساس المان هایی که در نظر گرفته شده است و بر اساس انتخاب هایی که به بازیباز داده می شود،می توان از هر دو حالت آرکید و شبیه ساز بودن Autosport استفاده و لذت کافی را هم برد.
اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ(Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید