مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

SQLite Expert Professional نام نرم افزاری می باشد که همان طور که اشاره شد برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود ۵۰۰ KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و open source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Bogdan Ureche می باشد.

 

Bogdan%20Ureche%20SQLite%20Expert%20Professional%20 مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود تم بدون نیاز به روت Spring theme برای گوشی های اکسپریا

تم زیبای Spring با موضوع فصل زیبای بهار از تم های جدید اکسپریا است که بر روی تمامی گوشی های روت شده و روت نشده که از اندروید ۴٫۳ یا بالاتر استفاده میکنند قابل نصب و استفاده است. با نصب این تم تصاویر هوم اسکرین، لاک اسکرین، کلیدهای مجازی و منوی تنظیمات گوشی و… با موضوع این تم تغییر خواهند کرد.

 

Spring theme دانلود تم بدون نیاز به روت Spring theme برای گوشی های اکسپریا

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مستند بهترین پرندگان Nature Special Best of Birds 201

 

 

دانلود مستند بهترین پرندگان Nature Special Best of Birds 201

Nature: Special Best of Birds HDTV 720p(2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Special Best of Birds 2014 دانلود مستند بهترین پرندگان Nature Special Best of Birds 2014

 

نام مستند:  Nature: Special Best of Birds بهترین پرندگان

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۳۷ دقیقه

حجم:۶۱۹ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

خلاصه داستان: این فیلم مستند، زیباترین و بهترین پرندگان جهان را به شما نمایش میدهد. پرندگانی با ویژگی ها و رفتارهای مختلف که شاید تاکنون آنها را ندیده باشید. مشاهده این مستند دیدنی را به شما توصیه میکنیم…

 

دانلود + ادامه مطلب
دانلود آلبوم موسیقی آیینه‌های سیاه Black Mirrors

آلبوم Black Mirrors  مجموعه ای است با ژانر New Ageکه در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۶ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Vladimir Sterzer   Black Mi دانلود آلبوم موسیقی آیینه‌های سیاه   Black Mirrors

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود آلبوم موسیقی یک پیانو روی دریا Un Piano Sur La Mer

آلبوم Un Piano Sur La Mer  مجموعه ای است با ژانر New Age, Instrumental, Piano که در سال 2003 میلادی عرضه شده است و شامل ۱۳ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Andre Gagnon   Un Piano Sur دانلود آلبوم موسیقی یک پیانو روی دریا   Un Piano Sur La Mer

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مستند دنیای میکرو ۱۹۹۶ Microcosmos

Microcosmos HDTV 720p(1996) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

1996 Microcosmos دانلود مستند دنیای میکرو 1996 Microcosmos

 

نام مستند: دنیای میکرو (زندگی حشرات) – Microcosmos

سال انتشار: ۱۹۹۶

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم:۵۹۹ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: این فیلم، مستندی تماشایی درباره زندگی حشرات در علفزارها و برکه ها میباشد که از نمای نزدیک به صورت کلوز آپ با تصاویر آهسته فوق العاده دیدنی تصویربرداری شده است. از جمله تصاویر نمایشی این مستند میتوان به جمع آوری شهد توسط زنبور عسل، غذا خوردن کرم، جفت گیری حلزون، تار بستن عنکبوت، غلت خوردن سوسک خستگی ناپذیر، تخم گذاری پشه، ایجاد جباب توسط عنکبوت در زیر آب و… اشاره کرد.

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود آلبوم موسیقی برکت Blessings

آلبوم Blessings  مجموعه ای است با ژانر New Age, Pianoکه در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Jim Brickman   Blessings %282 دانلود آلبوم موسیقی برکت  Blessings

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 16.0.0.305 Final

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe%20Flash%20Player%2016.0.0.287 پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 16.0.0.305 Final

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود آلبوم موسیقی آرام باش Be Calm Brain Healthy Music

آلبوم Be Calm Brain Healthy Music  مجموعه ای است با ژانر New Age, Pianoکه در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده است و شامل ۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Paul Cardall   Be Calm Brai دانلود آلبوم موسیقی آرام باش  Be Calm Brain Healthy Music

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود آلبوم موسیقی پیانو گوتیک Gothic Piano

آلبوم Gothic Piano  مجموعه ای است با ژانر New Age که در سال 2014 میلادی عرضه شده است و شامل ۱۶ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Vladimir Sterzer   Gothic P دانلود آلبوم موسیقی پیانو گوتیک  Gothic Piano

 

 

دانلود + ادامه مطلب
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید