دانلود انیمیشن دیرین دیرین – مجموعه کامل کارتون دیرین دیرین

دانلود انیمیشن دیرین دیرین – مجموعه کامل کارتون دیرین دیرین

دانلود انیمیشن دیرین دیرین – مجموعه کامل کارتون دیرین دیرین

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود انیمیشن دیرین دیرین – مجموعه کامل کارتون دیرین دیرین

دانلود انیمیشن دیرین دیرین - مجموعه کامل کارتون دیرین دیرین

 

دانلود انیمیشن دیرین دیرین

| 5 قسمت دیگر اضافه شد … |

 | این پست هر هفته اپدیت می شود … |

 

دیرین دیرین نام یک انیمیشن کمدی و کوتاه است که بسیار خنده دار و دارای مجموعه های بسیار زیادی است،امروز هم تیم یاس دانلود بر آن آمدند تا این انیمیشن خنده دار را برای شما کاربران عزیز سایت قرار دهند تا شما هم از این انیمیشن بسیار زیبا لذت ببرید و لحظات شادی را برای خود به ارمغان بیاورید. دیرین دیرین یک مجموعه طنز کارتونی است که به همت مرکز روابط عمومی معاونت علمی و به کارگردانی علی درخشی با هدف فرهنگسازی در حوزه علم و فناوری کشور تولید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. از دیگر کارهای ارزنده اقای علی درخشی می توان به انیمیشن حیات وحش و انیمیشن بر همگان واضح و مبرهن است که اشاره کرد.

این انیمیشن زیبا تا به حال در قسمت های مختلفی منتشر شده است که هر کدام از قسمت های آن به مدت 2 دقیقه است و در هر 10 ثانیه این انیمیشن اتفاقات بسیار خنده داری رخ می دهد. به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم که انیمیشن دیرین دیرین را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان ازدانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع yasdl.com

 

 

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

 

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

 

RESCUE 2 Everyday Heroes بازی جدیدی در سبک مدیریتی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Fragment Production Ltd ساخته و توسط rondomedia GmbH برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شما باید به عنوان یک آتش نشان هر روز این سوال را از خود بپرسید که چه وظایفی دارید! و نگاهی کامل و همه جانبه به ماموریت های امداد نجات هیجان انگیز بیندازید.می توانید هر روز قهرمان شهر خود شوید! شما در این بازی شبیه سازی شده به عنوان یک آتش نشان وظیفه شناس باید شهر را زیر نظر گرفته و به محض دریافت گزارشات آتش سوزی خود را به محل معین برسانید و به عملیات امداد و نجات بپردازید.

به چند ایستگاه آتش نشانی موجود درشهر سرکشی کرده و از طیف گسترده ای از تجهیزات , انواع وسایل نقلیه و پرسنل متخصص اشتفاده کنید و همیشه و در همه جا آماده خدمت رسانی و عملیات امداد و نجات باشید.شما خط اول مبارزه با آتش سوزی در شهر خود هستید! آیا امادگی کامل برای کمک به دیگران را دارید؟ پس بازی را شروع کرده و با عملیات های مختلف و تمرینی در ابتدا سطح توانایی های خود را بسنجید.هم اکنون می توانید بازی RESCUE 2 Everyday Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus Free 2015

دانلود آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان

AVG Anti Virus Free 2015

 

 

آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus 2015

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس ای وی جی رایگان، AVG Anti Virus Free منتشر شد! (2015)

 

هر سیستم کامپیوتری به یک آنتی ویرویس برای حفاظت در برابر ویروس های مخرب کامپیوتری نیاز دارد. تعداد زیادی آنتی ویروس وجود دارند که اکثر آن ها به لایسنس احتیاج دارند. اما آنتی ویروس AVG یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان میباشد که میتواند به صورت کامل از سیستم شما محافظت کند.

 

AVG Antivirus Free 2015 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

دانلود بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر)

Shank 2 PC Game

 

 

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

 

 

Shank 2 توسط شرکت بزرگ EA ، سازنده بازی های معروفی همچون Need For Speed و FIFA و در سال 2012 ساخته شده است.

 

در نسخه دوم از بازی نیز همانند نسخه اول، Shank به دنبال گرفتن انتقام از Butcher است. شما در مسیر این انتقام باید افراد بسیار زیادی را بکشید.

 

اما این بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. در این نسخه با گذشتن از هر مرحله اسلحه های جدید برای شما باز میشود و همچنین در برخی مراحل جنگجوهای جدیدی باز میشود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند.

 

این بازی دو بعدی است و به همین دلیل توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای - Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

دانلود نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای

Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

 

 

نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای - Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای Kvisoft FlipBook Maker Pro منتشر شد! (4.3)

 

اگر میخواهید نوعی از کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که بر خلاف دیگر کتاب ها صوت و تصویر نیز بتوانید در آن وارد کنید بهتر است از نرم افزار FlipBook که توسط شرکت Kvisoft ساخته شده است استفاده کنید.

 

اصطلاح Flip Book (فلیپ بوک) به تازگی متداول شده است. شاید بتوان Flip Book را نسل جدید eBook (کتاب الکترونیکی) دانست. در واقع فلیپ بوک نوعی کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک است که در آن فایل های چند رسانه ای (مثل صدا و فیلم) هم وجود دارند.

 

Flip Book برای خواننده بسیار جذاب تر از eBook است. چون محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) دارد و مخاطب را خسته نمیکند. کتاب های داستان، مقالات علمی، آلبوم عکس، کتاب های کودکان، کاتالوگ، و همچنین بروشورهای آموزشی، از مهم ترین چیزهایی هستند که میتوان آنها را به Flip Book تبدیل کرد تا بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کند.

 

حالا میپرسید چطور باید یک فیلپ بوک درست کنیم؟ پاسخ شما اینجاست!

 

نرم افزار  Kvisoft FlipBook Maker Pro یکی از بهترین ابزارها برای ساخت فلیپ بوک است. توسط این نرم افزار میتوانید از روی عکس، متن، موسیقی، فیلم، و... یک فلیپ بوک بسازید. فلیپ بوک را میتوان در یک سایت منتشر کرد (به صورت آنلاین). یا آن را به صورت یک اپلیکیشن ارائه نمود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را ازدانلودسرادریافت کنید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب - RogueKiller 10.8

دانلود نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب

RogueKiller 10.8

 

 

نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب - RogueKiller 10.8

 

 

اگر احساس میکنید ممکن است در معرض خطر برنامه های مخرب قرار بگیرید میتوانید از نرم افزار RogueKiller استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار RogueKiller که در پس زمینه سیستم فعال میشود برنامه های مشکوک و مخرب را شناسایی کرده و سیستم را از برنامه های مخرب محافظت میکند.

 

همه آنتی ویروس های معروف (مثل AVG, Symantec, Nod, Kaspersky و ...) توانایی شناسایی تروجان ها و برنامه های مخرب را نیز دارند. اما برخی از این آنتی ویروس مشکل به روز رسانی دارند و به راحتی قابل آپدیت نیستند (به دلیل تحریم). ضمن اینکه شاید به دلیل قدیمی بودن سخت افزار و کند شدن سیستم، تمایلی به نصب آنتی ویروس های سنگین نداشته باشید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.چ

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

مجموعه آفیس شرکت کورل سرویس پک 2 - Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

دانلود مجموعه آفیس شرکت کرل سرویس پک 2

Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

 

 

مجموعه آفیس شرکت کورل سرویس پک 2 - Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

 

 

حتما با مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت آشنا هستید، شرکت کورل که نام آن را بیشتر برای نرم افزار های گرافیکی شنیده اید این بار دست به کار شده و مجموعه نرم افزار های آفیس را تولید کرده است.

 

کاربرانی که علاقه دارند به غیر از محصولات مایکروسافت از مجموعه نرم افزار های آفیس استفاده کنند، از نرم افزار Corel WordPerfect Office میتوانند استفاده کنند.

 

نرم افزار های آفیس موجود در این مجموعه شامل Microsoft Word ،Excel و  Powerpoint میباشد.

در این مجموعه نرم افزار پاورپوینت با نام Peresentation و نرم افزار اکسل با نام Quattro شناخته میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans

 

 

در این مجموعه آموزشی شما با اصول طراحی اولیه با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۵ آشنا شده و می توانید با استفاده از چندین پروژه آماده عناصر مهمی از از طراحی را یاد گرفته و در برنامه های خود از آنها استفاده کنید. این پروژه های حاوی ندین فایل های کتابخانه ای می باشد که در نماد گذاری و استفاده از ابزارهای مختلف آن می تواند بسیار سودمند باشد. این دوره آموزشی بیشتر به تشریح مباحث الکتریکی و همچنین طرح ریزی نقشه های مرتبط با می پردازد و نحه ایجاد بلوک ها ها را با محدودیت های خاص هندسی آموزشی می دهد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود فیلم آموزش طراحی داشبورد و چارت های تعاملی در اکسل Dashboard Designing and Interactive Chart

این مجموعه آموزشی به بررسی اجمالی چگونه ایجاد نمودار های تعاملی در نرم افزار اکسل می پردازد. با توجه به اکثر تقاضاهای امروزی بر این مبنا می تواند بسیار مهم باشد. طراحی در داشبورد اصلی اکسل انجام گرفته و همچنین تمامی شیوه های طراحی نیز به طور کامل آموزش داده شده است. این دوره آموزشی شامل مباحثی همچون ایجاد نمودارهای پویا، استفاده از کنترل های جدید اکسل و همچنین چگونگی اسجاد نمودار های سفارشی و گزارش گیری می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

Dashboard Designing and Interactive Charts in Excel Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش طراحی داشبورد و چارت های تعاملی در اکسل Dashboard Designing and Interactive Charts in Excel

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

بازی استراتژیک War of Nations 2.3.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

در بازی آنلاین War of Nations باید تلاش خود را بکارگیرید تا بتوانید ارتش قدرتمند ساخته و با آن دشمنان خود را نابود سازید و همه کار را برای قوی تر شدنتان بکنید ، پس پایگاه‌های مختلف بسازید، نیروهای نظامی را آموزش بدهید و حمله کنید ! از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به امکان همکاری و اتحاد با دیگر یوزر ها ، گرافیک جذاب ، امکان بالابردن سطح فرمانده ، رهبری جنگ ها ، حجم کم بازی و … اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

War Of Nations 2.3.2 بازی استراتژیک War of Nations 2.3.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید