دانلود نسخه ی آپدیت شده ی Silent Hill 3 با لینک مستقیم دانلود بازی فشرده شده Silent Hill 1 and 2 ب

دانلود نسخه ی آپدیت شده ی Silent Hill 3 با لینک مستقیم دانلود بازی فشرده شده Silent Hill 1 and 2 ب

دانلود نسخه ی آپدیت شده ی Silent Hill 3 با لینک مستقیم دانلود بازی فشرده شده Silent Hill 1 and 2 ب

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود نسخه ی آپدیت شده ی Silent Hill 3 با لینک مستقیم دانلود بازی فشرده شده Silent Hill 1 and 2 ب

پس از عرضه ی نسخه 1 و 2 بازی بسیار زیبای سایلنت هیل اینبار این کمپانی نسخه ی 3 را که جدیدا راهی بازار شده را عرضه کرده که شما میتوانید به راحتی هر چه تمام تر از سایت گیم-دی ای.آی آر آن را دانلود نمایید و لذت واقعی بازی را درک نمایید...

بی شک ساخت بازی سایلنت هیل انقلابی در صنعت بازیسازی اکشن به پا کرده که در نوع خود نظیر ندارد . اینبار در سایت گیم- دی ال . آی آر تصمیم گرفتیم که نسخه ی 1 و 2 این بازی مشهور را برای دانلود علاقه مندان به بازی های هیجانی و اکشن قرار دهیم ...

 

KICKASS2 PC-POSTMORTEM

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۱۸ مگابایت به پست اضافه شد|

Freedom Factory Studios که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم Beyond Two Souls برای PS3 و کامپیوتر

Beyond Two Souls دانلود فشرده

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد.

 

شگفت آور!
مدل سازی شخصیت های اصلی در Beyond حیرت آور است و جالب آن است که این موضوع حتی در خصوص کرکترهای فرعی نیز با کمی اختلاف صدق می کند. مدلینگ هایی که به نقل از Digital Foundry سطحی تازه از جزئیات را در خود دارند، به خصوص در محدوده صورت کرکترها به واسطه Facial Mo-Cap صورت گرفته حاصل کار کمی غیر قابل باور است! و شاید بتوان گفت که واقع گرایانه ترین چیزی است که تا بحال در یک بازی ویدئویی دیده شده.

 

برای دیدن ادامه ی توضیحات - عکس های بیشتر و دانلود این بازی زیبا با حجم فوق العاده کاهش یافته به ادامه ی مطلب بروید ..........

ادامه مطلب + دانلو

دانلود بازی آژیر قرمز ۲ red alert و بازی yuri’s revenge با حجم خیلی کم

دانلود بازی کم حجم رد آلرت و یوریز رونس

بازی کم حجم آژیر قرمز red alert 2 بازیی در سبک بازی های استراتژیک می باشد. در این بازی با رویکردی در عصر مدرن روبرو هستید. ساخت کارخانجات مختلف، سربازخانه، دست یابی به منابع مختلف، ساخت نیروگاه برق و … از انکانات این بازی است. شما در نقش ژنرالی بازی می کنید که عملیاتی راهبردی علیه دشمنان را تدارک می بیند. ساخت دفاع خوب، نیروهای قوی و با مکانیزم های مختلف باعث پیشرفت شما در بازی هستند. شما در دو ارتش آمریکا یا روسیه ایفای نقش می کنید که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

بازی دیگری که در این مجموعه اماده شده است، بازی استراتژیک Yuri’s revenge است که طرفداران بسیاری دارد. اگر در بازی red alert یادتان باشد، فردی به نام  yuri کمک دست امپراتور روسیه بود که به کمک نیروی مخصوص خود می توانست نیروهای دشمن راب ه طرف خود جذب کند. اما حالا در این بازی او خود سرزمینی را به دست گرفته و برعلیه شما می جنگد. تقریبا سبک بازی با همان بازی قبلی یعنی آژیر قرمز برابری می کند، به غیر از اینکه منابع، تسلیحات و مشکلات جدیدی بر سر راه شما قرار دارند.

شما میتوانید نسخه ی بسیار کم حجم این دو بازی خاطره انگیز را فقط با حجم 246 مگ از سایت game-dl.ir دانلود نمایید .

ادامه مطلب + دانلو

دانلود پرطرفدار ترین بازی سال - FIFA 2014 برای آندروید+ دیتا

دانلود نسخه ی کامل فیفا 14 اندروید

وقتی فوتبال پرطرفدارترین ورزش جهان است. پس باید بازی فوتبال هم پرطرفدارترین بازی موبایل و کامپیوتر باشد. البته همین طور است. بازی های معروف و پرطرفدار pes 2014 و real football  جز پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های کامپیوتر و موبایل هستند. اما بازی FIFA 14 که جز بهترین بازی های فوتبال برای آندروید است. پس از مدتها انتظار ارائه شده است. محیط بازی FIFA 14 به صورت سه بعدی و به واقعیت بسیار نزدیک است. در این بازی شما بازیکنان واقعی، گرافیک واقعی، کنترل لمسی و گرافیکی خیره کننده ای را مشاهده می کنید. بازی فوتبال فیفا ۲۰۱۴ دارای بیش از ۳۳ لیگ با ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن می باشد. که می توانید تیم و لیگ های مختلف مثل لالیگای اسپانیا، سریA  ایتالیا، بوندسلیگای آلمان و دیگر لیگ های مطرح جهان را برای بازی انتخاب کنید. گیمرها با انتخاب بازیکنان و تیم های مورد علاقه با دیگر تیم های بزرگ جهان مسابقه می هند.

قابلیت های بازی FIFA 14:

گرافیک فوق العاده به همراه کنترل لمسی خیره کننده

قدرت لمس بالا جهت جابجایی و حرکت دادن بازیکنان در زمین

داشتن بیش از ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن

قابلیت انتخاب تمامی تیم های فوتبال از جمله تیم های بزرگ بارسلون،رئال مادرید،یونتوس، میلان، بایرن مونیخ،دورتموند

قابلیت انتخاب و مسابقه با لیگ های مطرح جهان مثل لالیگای اسپانیا،لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگای آلمان

داشتن بیش از ۲۴ ورزشگاه بزرگ فوتبال در جهان

داشتن تیم های ایران و بازیکنان تیم ملی

قابلیت مسابقه در رده باشگاهی و ملی

گزارش بازی به ۶ زبان زنده دنیا

قابل نصب بر روی آندروید ۲٫۳ به بالاتر

قابلیت انتخاب بازیکنان بزرگ مثل مسی و رونالدو، نیمار، ا براهیمویچ..

قابل نصب بر روی تبلت ها و گوشی های آندروید

ادامه مطلب + دانلود

معرفی بازی جدید جبهه دشمن برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3+دانلود

بازی enemy front نسخه کم حجم شده

بازی Enemy Front یک بازی اول شخص شوتر می باشد که توسط استودیو City Interactive ساخته شده است و در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ توسط استودیو Bandai Namco Games برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و PC منتشر خواهد شد . بازی جبهه دشمن دارای بخش تک نفره و چند نفره می باشد .

تمرکز اصلی بازی در Warsaw Uprising است جایی که نیروهای اصلی مقومت لهستان در طی جنگ جهانی دوم در آن مستقر بودند . در بخش مولتی پلیر نیز ۴ مد وجود دارد . ۲ مد از ۴ مد به نام های Deadmatch و Team Deadmatch تا کنون تایید شده است .

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی جدید و زیبای قاتل مرده است برای کامپیوتر

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۳/۵

نسخه BLACK BOX اضافه شد

بازی کامپیوتر Killer is Dead Nightmare Edition قاتل مرده است یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Grasshopper Manufacture طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Deep Silver و Xseed Games , Kadokawa Shoten برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد زمانی که بشر توانسته در عرصه سایبرنتیک به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کند . شخصیت اصلی بازی شخصی به نام Mondo Zappa که با نام Ryotaro Okiayu نیز شناخته می شود یک قاتل حرفه ای و بیرحم که از طرف Bryan Execution Firm ماموریتی را دریافت کرده است . این شرکت توسط Bryan Roses اداره می شود کسی که دستور قتل جنایتکاران خطرناک و تروریست ها را صادر می کند .

ادامه مطلب + دانلود

دانلود نسخه جدید بازی تهران کلاه قرمزی 1393 (اندروید و کامپیوتر)

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که در بستر سیستم عامل اندروید و ویندوز طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم فیفا 2015 با حجم 19.7 مگابایت

دانلود بازی فیفا 15 برای اندروید

بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا ۱۵ ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از ۱۰ هزار بازیکن، ۵۸۳ تیم معتبر، ۳۳ لیگ و ۳۴ استادیوم واقعی است. تیم رویایی خود را بسازید و آن را مورد آزمون قرار دهید. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید.
ساخت تیم موردعلاقه خود
به دست آوردن، خرید و فروش و جمع آوری ستاره های بزرگ فوتبال مانند لیونل مسی و ادن هازارد با ایجاد کردن تیم فانتزی خود. سبک بازی، سیستم ها و … را برای تیم مشخص کنید و سپس در هرجا و هرزمانی با دوستان خود به رقابت بپردازید و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
شبیه سازی حالت سریع
قراردادن مهارت های مدیریتی خود به سبک شبیه سازهای سریع ومدیریت تیم خود و سپس بازی های تیم خود را مشاهده نمایید. در طول بازی تیم را به صورت هوشمندانه رهبری کنید. نتایج بازی کاملا بستگی به مهارت و استعداد شما در مدیریت تیم خواهد داشت.
مسابقات جهانی واقعی
با تیم مورد علاقه خود بازی کنید، هر هفته ۳ بازی مهم خواهی داشت.
کنترل های بازی
استفاده از کنترل های کلاسیک، اضافه شدن انداختن پاس به صورت جدید یا کنترل فانتزی و همراه با دکمه ها و یک کنترل کننده خارجی. این شانس را برای اولین بار در زمین از دست ندهید.
تیم حریف را مشخص کنید
تیم های مورد علاقه خود را مشخص کنید و از طریق فیسبوک با دوستان خود به رقابت بپردازید.
شور و هیجان را با فیفا ۱۵ تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی باحجم 19.7مگابایت

دانلود دیتا باحجم828مگابایت

دانلود فایل نصبی جدید با حجم 26 مگابایت

بازی ایرانی ارتش های فرازمینی + دانلود

ET Armies gamefa

مطمئنا این روزها تعداد زیادی از شما که به نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران رفتید،با ویدئوی گیم پلی بازی ارتشهای فرازمینی مواجه شدید و از کیفیت بالایی که این بازی نسبت به دیگر بازی های ایرانی داره مطلع شدید.در ادامه ی مطلب میتوانید این تریلر گیم پلی رو که از روند بازی به طور مستقیم گرفته شده،با کیفیت HD مشاهده و دانلود کنید.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی جدید و فشرده ی Game Stock Car 2013 برای PC

Game Stock Car عنوان جدیدترین بازی از مسابقات حرفه ای ماشین سواری با ماشین های مسابقه می باشد که به تازگی توسط کمپانی Reiza Studios برای PC حمایت یافته و منتشر شده است. بازی شبیه سازی شده و مربوط به فصل ۲۰۱۳ از مسابقات اتومبیل رانی شتاب قهرمانی برزیل می باشد. شبیه سازی با قدرت تمام در این بازی به تصویر کشیده شده است. وجود بیش از ۳۴ خودرو که هریک برای مسابقات آماده و طراحی شده اند را در اختیار دارید و وبه گفته تیم سازنده بازی واقعیت گرایی را رأس بازی قرار داده اند. چندین حالت بازی، امکان Customize حرفه ای خودرو ها، مسیرها و پیست های حرفه ای برای اجرای مسابقات، امکان بازی در حالت مرحله ای، گرافیک عالی و گیم پلی قدرتمند از ویژگی های این بازی مهیج می باشد.

Game Stock Car 2013 PC-HI2U
Update: Game Stock Car Extreme 2013 PC-HI2U added

ادامه مطلب + دانلود

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید